Programmatic Advertising

Werbung schalten auf

kleinanzeigen

Book your programmatic ads on mobile.de

Mobile.de Advertising offers marketers programmatic access to the inventories of mobile.de and kleinanzeigen.de.

As a member of AGOF, we can offer reach to an average of 14 million unique users. You can address these users with mobile.de targeted deals or with your own targeting in the case of reach deals. We’re constantly optimising our inventory with several trusted measurement partners to provide the best KPIs (CTR, View Rate) for programmatic planning. What's more, we are completely independent in terms of our marketing setup and can therefore provide the most suitable SSPs.

Why programmatic advertising?

You have complete control of your campaign.

  • 1

    Kampagnen schalten ohne Streuverlust

  • 2

    Präzises Targeting im Automotive Bereich

  • 3

    Nettoreichweitenmaximierung

Targeting Beispiele

  • Icon Automotive

    Automotive

    17,5 Profile sind interessiert

  • Icon Auto

    SUV

    3,2 Mio. Profile sind interessiert

  • Icon Heart

    Car-Brand

    z.B. 300 Tsd. Profile sind interessiert

  • Icon Versicherung

    Versicherung

    50 Tsd. Profile sind interessiert

  • Icon Stift und Papier

    Finanzierung

    100 Tsd. Profile sind interessiert

  • Icon Familie

    Familie

    4 Mio. Profile sind interessiert

  • Icon Geld

    Luxus

    z.B. 1,6 Mio. Profile sind interessiert

  • Icon Umweltbewusst

    Umweltbewusst

    1,8 Mio. Profile sind interessiert

Google Ads und IAS Logo

We're constantly optimising our ad slot inventory for the best view and click-through rates. We use a range of technologies, including Active View and Integral Ad Science, to ensure natural-looking ads.

Vorteile von Programmatic Advertising

  • Erreiche VIELE User

    Über Programmatic Advertising sind weltweit diverse Publisher vernetzt.

  • Erreiche RELEVANTE User

    Reichere Dein Targeting mit unserer 1st Party Data an.

  • Behalte die KONTROLLE

    Programmatic Advertising ermöglicht eine Echtzeit-Optimierung.

  • Bleibe FLEXIBEL

    Buche diverse Banner und Formate ein, um die Einsatzmöglichkeiten zu erhöhen.

Dealarten von Programmatic Advertising

Private Auction
  • Floor price
  • Kontrolle über deinen Traffic 
  • Exklusive Gruppe von Advertisern 
  • High targeting Optionen mit pretargeted audiences 
  • Performance Kampagnen mit präzisem Targeting für e-commerce Kampagnen
Preferred Deals
  • Fixer cpm
  • Premium Inventar mit vielen Variationsmöglichkeiten 
  • Zugriff auf Inventar bevor allen anderen
  • Brand & awareness Kampagnen (Always On campaigns)
  • Erweitere deine deals mit individuellem contextual & audience targeting
Programmatic Guaranteed
  • Fixer Preis
  • Reserviertes Inventar mit festen vorab ausgehandeltem Preis für bestimmte Impressionen
  • Premium Inventar mit einzigartigen Placements
  • Brand awareness Kampagnen mit hoher viewability 
  • Verbessere deine Kampagnen und erreiche deine target group

Arbeiten nach den höchsten Markstandards